Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2009 12:00 - Писна ми от медиите, честно ви казвам, заяви пред "Топспорт" Пенков
Автор: prognozirai Категория: Спорт   
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
2



Подалият оставка изпълнителен директор на ЦСКА - Пенко Пенков, изтъкна пред "Топспорт" като една от причините за това си действие не друг, а журналистите.

Вече бившият шеф на "Българска армия" бе красноречив в своите думи и не пожела да коментира почти нищо от прекарания си период в най-титулования роден клуб. Както е известно, Пенков встъпи в длъжност изпълнителен директор, каквато има и Венцислав Живков, след като "Титан" окончателно откупи ЦСКА от индийския магнат Прамод Митал и Александър Томов.

"Причината за подаването на моята оставка не е една, а са много. Честно да ви кажа, един от доводите ми са журналистите. Звъните ми по сто пъти на ден. Питате ме за всевъзможни глупости, които се били появили в някой сайт. Имам малко дете, не може да ме търсите следобед. За какво въобще ми звъните, като после ще си напишете нещо според настроението ви. Разочарован съм от работата на медиите. Не се прави така. Писна ми, честно ви казвам", с приятелски тон обясни Пенков.

Въпреки спонтанното си напускане изпълнителният директор в оставка остава с отлични чувства към "червения" тим. "Аз съм от ЦСКА и винаги ще си остана фен на този отбор. Няма да пропускам мач. Детските ми години са преминали на "Армията", имам сантименти. ЦСКА винаги ще се бори за титлата", заключи Пенков.

Предполага се, че една от причините за неговото напускане е проблемът с картотекирането на Тодор Тимонов и Николай Манчев от Ботев (Пд).



Тагове:   футбол,   новини,   спорт,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930